Sunday 29 September 2013

SHAKLEE DULU VS SHAKLEE SEKARANG

SHAKLEE DULU VS SHAKLEE SEKARANG

rata rata , bila saya kata saya buat shaklee, org akan kata

'''oooh, hidup lg ye shaklee skrg? '' dulu mcm dah xde.
''Uiii..bahaya. dulu kawan saya pernah join, bankrup''

saya hanya tersenyum. shaklee dulu dan shaklee sekarang sama tapi ada sedikit berbeza

sebenarnye shaklee dulu bukan jatuh kerana produknya teruk, tapi. kerana pengamalan front loading yang... tak bertanggungjawab oleh orang orang [ejen] yang lepas tangan.

sekarang, group kami lahir dengan memberi jaminan, ada online coaching dan kami tidak lepas tngan. kami mahu anda juga berjaya bersama sama kami. tiada push untuk buat stok sampai kene buat loan n bagai bagai. kami hanya ingin ummah cemerlang dengan ekonomi yang mantap.
 saya sendiri bermula dengan modal sebanyak rm75…. so, xde buat loan, xde stress dengan stok yang melambak….
JOM MANTAPKAN EKONOMI UMMAH


0 comments:

Post a Comment