Sunday 29 September 2013

Set berpantang untuk ibu mengandung

Set berpantang untuk ibu mengandung

Anda sedang hamil?

Dan sudahkah anda sediakan supplemen buat diri anda di masa berpantang nanti?
Jika belum, dan anda masih blur tak tau nak beli set yang mana...
saya ada recommendation untuk anda.. boleh dapatkan set ini ya.

Set berpantang untuk ibu mengandung...

Set ini mengandungi:

B-Complex:
  • Ia bertindak sebagai anti-stress, menstabilkan emosi, dan membantu mengelakkan kemurungan. *Membantu ibu berasa tenang dan gembira :)

Vitamin C:
  • Membantu dalam menyembuhkan luka-luka selepas bersalin, membantu dalam pembentukan kolagen dan membantu penyembuhan tisu-tisu sel akibat bersalin. *Bonus lagi boleh mencantikkan kulit :)

Vita-Lea (Multivitamin + Iron):
  • Ketika kita bersalin kita kehilangan jumlah darah yang agak banyak. Maka iron sangat penting. Selain daripada itu, ia mengandungi multivitamin yang terdiri daripada pelbagai kumpulan mineral dan vitamin yang sangat diperlukan oleh badan lebih-lebih lagi pemakanan di dalam pantang adalah agak terhad. Maka Vita-Lea boleh membantu badan kita mendapatkan sumber vitamin dan mineral yang tidak dapat diperolehi melalui pemakanan yang seimbang sewaktu berpantang.

Zinc Complex:
  • Zinc sangat-sangat membantu dalam mempercepatkan penyembuhan luka-luka selepas bersalin. Bagi yang bersalin melalui pembedahan Zink adalah antara vitamin yang sangat penting. *Bonus: Ia juga membantu untuk mengelakkan keguguran rambut, mencantikkan kuku.

 Selain kita makan masakan yg dah disediakan utk kita mmg elok juga kita ambil supplemen utk support body kita ke level yg lagi hebat!
InsyaAllah tak rugi le duit kita beli kalo kita makan. Jangan tak makan, yang tu rugi dear..

Jika anda berminat, jom jangan segan nak menghubungi saya ye. :)




 013-7196630  HANI  ID 961714

0 comments:

Post a Comment